Prisliste for tillægsydelser

YDELSER OG ANDRE TILVALG

Der er ens pris for alle

1. Stole- og bord opstilling og nedtagning

700,-

Koncertsalen

2. Mikrofon med ledning

150,-

Koncertsalen

3.Trådløs mikrofon

300,-

Koncertsalen

4. Headset 2 stk.

700,-

Koncertsal. Inkl. teknisk assistance i opstartsfase af møde. Ønskes fuld assistance se Ydelse 5

5. Teknisk assistance ved afvikling af møder

1.000,-

Koncertsal: Gældende for op til 4 timers tilstedeværelse af teknisk personale. Yderligere timer – 200 kr. pr. time

6. Lydpakke - inkluderer: 1-3 bordmikrofoner Mindre PA-anlæg Introduktion til benyttelse efter aftale

700,-

Koncertsalen Benyttes ved filmvisning via projektor, høre lyd fra pc’er eller mikrofon. Ønskes teknisk assistance under selve mødet skal ydelse 5 tilvælges

7. Scenepakke

2.800,-

Bruges til koncertaktivitet - kun efter aftale med husets personale

8. Rengøring – lille pakke

1.400,-

Benyttes kun i forbindelse med større arrangementer, der ligger ud over standard rengøring. Leje er stadig pålagt almindelig oprydning efter brug af salen

9. Rengøring – stor pakke

2.800,-

Benyttes kun i forbindelse med store arrangementer, der kræver omfattende rengøring.

10. Konferencepakke, inkl. Projektor Stole- og bordopstilling og nedtagning, 2 stk. headset, teknisk assistance ved afvikling af møde

2.200,-

Samlet pris på nødvendigt teknisk udstyr til konference i salen. Gældende for møde op til 6 timer. Herefter tillægges 250 kr. pr. time for teknisk assistance

11. Lyspult

300,-

DMX med 12 kanaler og 12 lamper. Anvendes kun i salen.